tisdag 24 november 2009

Inte igår


Det var ju inte igår man skrev här precis. Nu för tiden så jobbar jag rätt mycket och är mycket med min käraste älskling. Om jag inte har sagt det innan, så har vi förlovat oss, vi har varit förlovade i ett halv år, och det är helt underbart. För två veckor sen så träffade jag klassen, nästan alla.. och det var skit roligt att träffa dom igen. Det är helt skit hur mycket jag skratta med dom och hur mycket vi pratar hela tiden, ingentingen har förändrats mellan oss, bara att man saknar dom otroligt mycket.
och imorgon får vi hålla tummarna för min Niclas, jag tror jag är mer nervös än vad han är. (: Jag hoppas verkligen att det går bra för han, så mycket som han har kämpat.
Jag längtar verkligen till Vintern nu, det är så mysigt och sen få lite julstämmning, lägga sig på soffan framför en brasa, visst är det toppen mysigt?

1 kommentar:

Trac . / ' sa...

Roligt med lite uppdatering :P