tisdag 25 november 2008

Bättre sent än aldrig.


Hej.

Då har man skaffat blogg, bättre sent än aldrig. Alltid bra att ha en blogg där man kan skriva sina tankar m.m. Idag har det varit en skitrolig dag i skolan. Varit på värsta skratthumöret :) och skojat massor med min kompis Annie. She make my day. Sen så var jag och fikade med min pojkvän med medans vi väntade på bussen hem. Och så var jag och köpte långkalsonger till mig ochså :D kan behövas i den här kylan.

För övrigt så kan ju visa människor bli sura för minsta lilla, fy fan vad töntigt. Orka med sån människor. Och sluta hälsa på en i skolan !? seriöst, är människan 3 år gamal kanske ? Men men upp till den personen om man vill vara sur, och som inte orkar titta sig i röven om det verkligen är värt att vara sur för en sån töntig sak. Men orkar inte med dig längre för ena dagen är du glad och ena dagen är du sur. Så vem vet, kanske är det bättre att vi inte är kompisar mera !? Du kan ju tänka på saken för jag skiter i vilket.

Imorgon ska jag med Niclas hem och ha massor med mysigt med han <3>Jag ska lägga massor med snö innanför hans tröja så han skriker som en litet barn, för det gjorde han på mig..och man måste ju få ge igen eller ? (A)


Men nu ska jag gå och äta lite mat och sen duscha. :)

Ha en fortsatt trevlig dag !


Inga kommentarer: