fredag 28 november 2008

No way back

Okej då sitter man i skolan och väntar på att få åka hem,typ om en timme. Och det suger..och för övrigt så suger allt idag. Jag hade skitroligt på draman men efter det så är allt bara skit. Jag orkar inte med det här, att jag blir sur och irriterad på saker och ting hela tiden. Allt blir bara värre. Varför kan jag inte visa hur glad jag egentligen innerst inne är ?!
Känns som om det är nåt mer som behövs, nåt som fattas. Eller är det att jag tänker på den tiden som har varit. Hur mycket orkar en människa innan han / hon fallar ihop och inte ta sig upp ur alla skit igen !? Men men på Onsdag ska jag på bio iallafall, mycket skönt att vara lite meedd sina kompisar med. Speciellt dom som man inte träffar så mycket, typ bara säger " hej " i skolan. :)

Men ha det bra.
No way back

Inga kommentarer: